Poets Wear Prada is a poetry publishing house with excellent poets and affordable books with beautiful covers. Have you had your poetry today?--Meredith Sue Willis, Books for Readers * * * Stylistically, these beautifully designed and produced chapbooks bear their own distinctive signature.--Linda Lerner, SMALL PRESS REVIEW

Friday, October 15, 2010

Red Wheelbarrow Poets Monday, November 8, 2010

picture from this website, http://red.jerryandmartha.com/


Dear Family & Friends,


I am pleased and honored to be asked to appear along with some of my fellow Red Wheelbarrow Poets in Oradell, N. J. at the Oradell Public Library, of which I have been Library Director since March 2010. A number of us will be presenting our poetry, which has recently been published in the third annual volume of The Rutherford Red Wheelbarrow, on this evening.


The Friends of the Oradell Public Library have arranged for the Red Wheelbarrow Poets to be featured at a special program on Monday, November 8, 2010, and we are grateful to them and to the Red Wheelbarrow Poets, especially Sondra Singer Beaulieu, who helped coordinate this program.


The program is free and light refreshments will be served.


Here are the specifics:


WHAT: Featured poets and an open mic, if time permits.


WHERE: Oradell Public Library, 375 Kinderkamack Road (with the entrance on Church Street), Oradell, NJ 07649. Phone: 201-262-2613 – Website: http://oradell.bccls.org/index.html


WHEN: Monday, November 8, 2010


TIME: 7 p. m. The Library closes at 9 p. m.


Copies of The Rutherford Red Wheelbarrow will be on sale.


This group just had a very successful reading at neighboring Haworth Public Library on Monday, October 12th.


For me this is an even more special honor, since this takes place at the Oradell Public Library, which has become a second home to me. I am pleased and proud to serve the community of Oradell in such a beautiful place.


Please come out and support us.


Love & Peace,


JOHN

4 comments:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    ReplyDelete
  2. Are You Looking for a loan urgently? Would you like to settle your bills and Purchase property (Investment loan)/ Building loan? I can guarantee you 24 hours loan approval We are a world class Investment company offering all kinds of financial services with flexible repayment terms and a timely closing schedule.Email- (urgentloan22@gmail.com)
    Thank you.

    ReplyDelete
  3. Halo,
    Ini untuk memberi tahu publik bahwa Ny. Charity White, pemberi pinjaman swasta memiliki peluang finansial bagi semua orang yang membutuhkan bantuan keuangan, membayar tagihan, berinvestasi dalam bisnis baru atau untuk meningkatkan bisnis Anda. Kami memberikan pinjaman dengan bunga 2% kepada perusahaan dan perorangan. Tidak membutuhkan banyak dokumen, juga syarat dan ketentuan yang jelas dan sensitif. Hubungi kami melalui email: (charitywhitefinancialfirm@gmail.com) Kami akan memberikan layanan terbaik kami.

    ReplyDelete
  4. Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

    Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

     Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)

    ReplyDelete